• grywalność
  • grafika
  • dźwięk

Pierwszy raz dowiedzieliśmy się o grze Cordy na zakończonym już Mobile World Congress 2011 odbywającym się w Barcelonie Wczoraj gra trafiła na Android Market i przebojem wdziera się na nasze telefony przede wszystkim dzięki grafice, która jest prześliczna nawet na telefonach bez procesorów Tegra 2.

Gra została stworzona na najnowszej wersji silnika Unity3D, która jak widać na przykładzie Cordy jakościowo przebija wszystko co zostało do tej pory wydane. Ostre tekstury, zniszczalne elementy środowiska czy zaawansowana fizyka to tylko niektóre z zalet gry. W ustawieniach można włączyć także nieco uboższy tryb graficzny, który umożliwi płynne działanie na słabszych smartfonach.

Cordy jest typową platformówką 2,5D co oznacza trójwymiarowe elementy środowiska w którym poruszamy się w dwuwymiarowej przestrzeni (biegamy w lewo lub prawo). Sama rozgrywka polega przede wszystkim na bieganiu i skakaniu małym robocikiem w celu zbierania trybów czy kul energii, które są niezbędne by otworzyć drzwi do kolejnego poziomu. Jeśli mowa o etapach gry to warto zauważyć, że przejście do każdego z nich umiejscowione jest w głównej bazie gdzie zaczynamy rozgrywkę.

Trochę szkoda, że rozgrywka jest mało urozmaicona, wrogów nie ma, zginąć także w żaden sposób nie można. Przez to gra staje się zbyt prosta i kończy się niestety za szybko ale… zapowiedziane zostało już wydanie kolejnych leveli. Na stronie producenta można zobaczyć kilka ciekawych screenów, które nie pochodzą z obecnej wersji gry. Niewątpliwie gra ma spory potencjał i jestem pewien, że przy kolejnych aktualizacjach gra rozwinie skrzydła.

logo-app
App Name
Developer

Free   

pulsante-google-play-store
pulsante-appbrain
qrcode-app